Jautājumi par pasūtīšanu un iepakošanu

Vai varu atsaukt pasūtījumu?

Jūs varat anulēt pasūtījumu pirms preces nosūtīšanas, bet ņemiet vērā, ka mēs ļoti ātri sagatavojam preci tās nosūtīšanai.
Jums būtu nepieciešams sazināties ar mums, 45 minūšu laikā no pasūtījuma brīža.
Ja Jūsu pasūtījums ir nosūtīts Jums ir iespēja atgriezt preci sekojot mūsu preces atgriešanas norādījumiem.

Vai varu mainīt pasūtījumu?

Kad pasūtījums ir veikts to vairs nevar mainīt. Jums ir iespēja atcelt pasūtījumu, ja prece vēl nav izsūtīta.

Kāpēc mans pasūtījums tika atcelts?

Pasūtījuma atcelšanas gadījumā mēs sazināsimies ar Jums e-pastā, skaidrojot, kāpēc jūsu pasūtījums tika atcelts. Jūsu pasūtījums, iespējams, nav izgājis visas nepieciešamās drošības pārbaudes, vai mums nav bijusi iespēja pilnībā izpildīt Jūsu pasūtījumu.
Ja pasūtījums ir atcelts, nauda pilnā apmērā tiek nekavējoties atgriezta.

Vai jūs iekļaujat PVN sūtot preces ārpus ES?

Sūtot preces ārpus ES, mēs neiekļaujam PVN produkta kopējā cenā. Ārpus ES, samaksāt PVN un ievedmuitu ir pircēja atbildība.

Vai jūs atmaksājat PVN?

Mēs piedāvājam PVN atmaksu par visiem pasūtījumiem, kuri piegādāti ārpus ES un reģistrētajās BFPO adresēs. Lai pieprasītu PVN atgriešanu, sazinaties ar mums pēc rēķina saņemšanas, nosaucot pasūtījuma nummuru.

Kad es saņemšu savu pasūtījumu?

Brīdī, kad Jūsu pasūtījums tiks izsūtīts no mūsu noliktavas, Jūs saņemsiet e-pasta apstiprinājumu ar sūtījuma izsekošanas Nr un attiecīgo informāciju.

Jums piedāvājumā ir jaunas akcijas preces. Vai es varu izmantot šīs akcijas, ja pasūtījums jau ir veikts?

Diemžēl akcijas nav spēkā iepriekš veiktajos pasūtījumos. Jums ir iespēja atcelt iepriekšējo pasūtījumu un veikt tā vietā jaunu.